Bögrykten?

I Oktobernumret av In Style fickWentworth Miller den här frågan: "There are rumors that you prefer men."

I'm not gay, but that rumor can't be killed. I'd like to have a girlfriend and a family. But I haven't met the right one yet. Until then I'm focusing on my job. I had to wait so long for this chance I savor every second on set even if it means 14 hours of shooting a day."


"Nej, jag är inte bög, jag vet att dessa rykten finns....Men jag accepterar att de existerar. Jag menar det handlar om fantasi. Vissa personer kommer ha vissa fantasier. Om någon vill fantisera om mig med en kvinna eller en man eller en av varje, det är okej för mig så länge de fortsätter kolla på programmet."

Kommentarer
Postat av: t

bra översatt??

2008-04-28 @ 16:09:54
Postat av: Maria

det är inte översatt, det är TVÅ intervjuer .

2008-04-28 @ 17:02:36
URL: http://aptitude.blogg.se
Postat av: anna

fast han har ju faktiskt sagt i oprah eller vart det nu var att han faktiskt ÄR gay. så den där intervjun är nog lite gammal :)

2008-04-28 @ 17:38:56
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0